2009. december 23., szerda

9. Érzelmek




Bella szemszöge

Amit leértem a lépcsőn szembetaláltam magam egy tejbe tök vigyorral. Hát persze hogy Emett volt az…
- Mi az Bella, máris magára hagyod Edwardot?
- Nagyon vicces Em. Csak az a baj, hogy senki sem röhög rajta. – Nem hagyhatom, hogy folyton szekáljon.
- Azt hiszem mi jól ki fogunk jönni egymással… Most megyek Rose már vár. Te pedig hagyj valamit Edifiúból! – Ezzel kiugrott az ablakon, és elrohant Rose BMW-jéhez.
Érdekes egy család. Az egyik olyan mint egy nagyra nőtt mackó, a másik meg egyetlen pillantásával le tud venni a lábamról. A kis hurrikánról meg nem is beszéljünk…
- Bella vidd ki léci a dobozokat az udvarra. Matt majd elégeti őket. – kiabált le az emeletről Julie.
- Oké. Megyek.
Amit kiértem leesett az állam. Matt mellett egy hatalmas „dobozhegy” kapott helyet. Nagyobb volt mint ő. Amikor pakoltunk nem tűnt ennyinek…
- Hoztam még egy párat, csakhogy ne unatkozz.
- Óh, köszi, de ez 2 percnél tovább nem fog tartani…
- Fogadás szagot érzek. – Néztem rá sandán. Matt imád fogadni. Olyan mint egy gyerek. Néha nem látszik rajta, hogy ügyvéd…
- Talán mert az is. – Cinkos vigyor. Rosszat sejtek.
- Mi legyen a tét? – Én sem hagyom magam. Kizárt hogy ennyi dobozzal végezzen 2 perc alatt…
- Ha te nyersz megkapod egy hétre az Aston Martin-omat. De ha én nyerek, akkor emberi kaját kell enned egy napig.
- Rendben! – Kezet fogtunk és kezdtünk is.
Matt a dobozokra koncentrált és azok lángra lobbantak. De nem egyszerűen lángoltak. A lángok táncoltak. Hirtelen megláttam a lángok között egy oroszlánt. Kecses és tiszteletet parancsoló volt. Egyenesen a szemembe nézett, aztán eltűnt. A lángok hirtelen kialudtak, és a dobozokból csak hamu maradt. – Lehet elfejeltettem megemlíteni, hogy Matt a tüzet uralja, Julie pedig meg tud fagyasztani bármit ( a bármi alatt nem csak az élő lényeket értem, hanem magát az időt is). Én pedig fizikai és mentális pajzzsal rendelkezem.
- Oké. Te nyertél. Mit kell ennem? – Pfuj, már most rosszul vagyok tőle. Számunkra az emberi étel undorító.
- Majd holnap megmondom. Most inkább menny be, mert még vendéged van.
Te jó ég! Kiment a fejemből Edward! Mit mondok neki? Azzal felrohantam a szobámba, de az ajtóban megálltam. Nagy levegő. Menni fog!
Azzal benyitottam, de rögtön meg is illetődtem. Edward az ágyamon feküdt és zenét hallgatott. Méghozzá a kedvencemet. A Claire De Lune-t. Lehunyta a szemét és úgy figyelte a számot. Nem tudtam ellenállni a kísértésnek, így mellé feküdtem. Nem akartam hogy azt higgye, hogy rá akarok mászni, így az ágy másik végébe húzódtam. Pár percig csendben élveztük a dallamot, de utána Edward átölelte a derekamat, és magához húzott. Olyan jó volt ott. Olyan biztonságos. Nem kellett semmit sem mondania, ez így volt tökéletes. Amint vége lett a számnak kinyitottam a szemem, és belenéztem egy karamella színű szem párba. Végtelen boldogságot, szeretete, és valahol a mélyén szerelmet véltem felfedezni. Vajon ezek nekem szólnak? Vagy másnak? Nem tudhatom, de most csak Őt akarom, senki mást. Most nem érdekel, hogy Max és én együtt vagyunk. Most csak a pillanatnak élek.
Lassan közelített felém- most nem zavart meg senki-, és édes csókot adott vágyakozó ajkaimra. A meny országban éreztem magamat. Akkor még nem sejtettem, hogy nemsokára a poklok poklát fogom megjárni az érzelmeim miatt…

5 megjegyzés:

  1. Én szurkolok, hogy meglegyen a fejezet. Nagyon tetszett! Jaj olyan jó. Imádom a történeted és nagyon örülök, hogy Edward és Bella itt is összejönnek. Csak félek egy kicsit ettől Maxettől. Mert ugye Volturi és gondolom nagyon erős. És remélem nem bántja Edwardot. öhm...
    Benne lennél egy linkcserébe? http://feketeangyalsaga.blogspot.com/
    Nagyon várom a folytit.

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  2. léccike folytit nagyon hamar szupi lett

    VálaszTörlés
  3. Ez naon tetszett:)
    Örülök, hoyg Edward és Bella összejöttek:)
    Naon várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik a fejezet:)
    Sietek a kövivel, hogy mihamarabb fel tudjam tenni. Lehet holnap megkapjátok karácsonyi ajándékként:)
    Puxxa,Szívörvény

    VálaszTörlés
  5. Jaj majd elfelejtettem xD
    Bárkivel szívesen cserélek linket, szal Ivi a tiedet már ki is tettem^^)

    VálaszTörlés