2010. június 16., szerda

31. fejezet Mennyegző




Edward szemszöge:

Alig akartam elhinni, hogy végre eljött ez a nap is. Végre feleségül vehetem a világ leggyönyörűbb, legkedvesebb, legbájosabb teremtését.
Ez még pár hónapja teljesen hihetetlen volt számomra. Nemrég még ezt hittem, egyedül maradok az örökké valóságban. Meg voltam győződve róla, hogy nekem nem szánt a sors senkit. Nem lehet részem a boldogságban. Ezért nem is kerestem a társamat. Beletörődtem a magányba.
Mekkorát tévedtem akkor!
- Edward élsz még? – Emmett ébresztett fel a folyamatos kalimpálásával az arcom előtt. Eléggé idegesítő jelenség…
- Igen Emm élek még, de ha nem hagyod abba az integetést az arcom előtt, akkor te ezt nem mondhatod majd ezt el magadról.
- Ez az! Ezt az én kis öcsikém! – Bárgyú vigyor jelent meg az arcán, felkapott az ölébe, és pörgetni kezdett. Kb. mint egy 2 évest. Nem tudtam szabadulni a szorításából, így csak kiabáltam vele.
- Emmett Cullen azonnal tegyél le! – Mint aki meg sem hallotta forgatott tovább. – Nem hallod? Süket vagy?!
- Emmett tedd le Edwardot! Összegyűrődik az öltönye. – Sietett segítségemre Alice. Na ilyenkor imádom én a kis húgomat!
Mackó méretű testvérem kénytelen kelletlen elengedett, persze a vigyor nem tűnt el az arcáról.
Én visszaálltam a helyemre- az oltár elé- és vártam az én gyönyörű menyasszonyomat. Nem kellett rá sokat várni. Egyszer csak meghallottam a zongorám lágy hangját, amint a nászindulót játssza. Rosalie kecses mozdulatokkal késztette a hangszert a dallam folytatására.
Én a lépcső felé kaptam a fejemet, mert lépteket hallottam az emeletről. Először Alice jelent meg virágcsokorra a kezében. Húgom egy pezsgő színű szolid koktél ruhához hasonló ruhát viselt. Természetesen 20 centis magas sarkúval. Ezen csak mosolyogni tudtam. Ő Alice.
Következőleg Esmet pillantottam meg. Ő is ugyanazt a ruhát viselte mint Alice, azzal a különbséggel, hogy balerina cipőt vett fel hozz. Ez olyan Esme-s összeállítás volt.
Figyelmemet ismét a lépcső teteje felé irányítottam. Alig vártam már, hogy megláthassam Bellát a ruhájában. Sajnos olyan jól titkolták előlem a család tagjaim, hogy fogalmam sincs hogy nézhet ki a ruha.
Még elképzelésem sincs, de abban biztos vagyok, hogy gyönyörű lesz benne Bella.
Pár másodperc kínzó várakozás után megpillantottam egy angyalt. Mert igen. Csak egy angyal nézhet így ki.
A ruha teljesen kihangsúlyozta csodás alakját. Egyszerűen ragyogott benne. Tekintetünk összefonódott, és én akkor elvesztem. Alig bírtam visszafogni magam, hogy ne fussak oda, ne kapjam fel az ölembe, és vigyem vissza a szobánkba…
Azt hiszem nagyon beleéltem magam, mert Alice apró kezei megjelentek a vállamon, ezzel nyugton tartva engem.
Menyasszonyom kecsesen lesétált a lépcsőn, és a nászinduló lassú dallamára elindult felém. Az a pár méter számomra a pokol volt! Kínzó lassúsággal haladt az oltár felé, hogy kimondja a boldogító igent, és ez által én a világ legboldogabb férfia legyek.
Minden egyes lépéssel nagyobb lett a mosoly az arcomon. Mire mellém ért valószínűleg vigyorogtam.
Aro vállalta, hogy összead minket, így ő töltötte be a pap szerepét.
Az egész szertartás alatt csak az én tündéremet figyeltem. Nem tudtam róla levenni a szememet. Egyszerűen vonzotta pillantásomat.
Aro kérdésére ébrettem fel kábulatomból.
- Edward Anthony Massen Cullen akarod-e hites feleségedül az itt megjelent Isabella Marie Swant?
- Igen, akarom!
- És te Isabella Marie Swan, akarod –e hites férjedül az itt megjelent Eward Anthony Massen Cullent? – Bella sugárzó mosollyal mondta ki azt az apró, mégis számomra világot jelentő szócskát.
- Igen, akarom!
- Edward, megcsókolhatod a menyasszonyt!
Örömmel tettem eleget Aro kérésének! Mohón kaptam felségem ajkai után. Hosszú, forró csókban forrtunk össze. És úgy éreztem, én vagyok a legboldogabb a világon.

3 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nagyon szép lett!!:)
    És Alice rögtön megmentette az öltönyt és Edwardot hisz mint tudjuk lelkük van a ruháknak:P
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett!!!!! Lesz még fejezet vagy ez volt a befejező????????????

    VálaszTörlés
  3. Alright...

    What I'm going to tell you may sound kind of creepy, and maybe even kind of "supernatural"

    HOW would you like it if you could simply press "PLAY" to LISTEN to a short, "magical tone"...

    And magically bring MORE MONEY to your LIFE?

    And I'm really talking about hundreds... even thousands of dollars!

    Do you think it's too EASY? Think it couldn't possibly be REAL?!?

    Well then, I've got news for you..

    Sometimes the greatest blessings in life are also the SIMPLEST!

    In fact, I will PROVE it to you by allowing you to listen to a real-life "magical money-magnet tone" I've produced...

    You simply press "PLAY" and you will start having more money come into your life. starting almost INSTANTLY.

    CLICK here NOW to play this marvelous "Miracle Money-Magnet Sound Frequency" - it's my gift to you!

    VálaszTörlés